Rozdawajka z okazji 100 tys. wejść.


Kochani!
Jesteśmy z Wami dwa miesiące i to, co się tutaj dzieje przerosło nasze najśmielsze oczekiwania. Wcale nie miałyśmy w planach tworzyć tego miejsca. Do podjęcia takiej decyzji zmusiła nas wręcz panująca pandemia. Myślimy, że gdyby nie koronawirus nigdy nie zdecydowałybyśmy się na ten krok. Był to nasz jeden z najlepszych pomysłów na to, jak poprowadzić lekcje plastyki. Nie chciałyśmy bowiem siedzieć godzinami przed kamerką i kłócić się o miejsce w "cyber przestrzeni" z innymi nauczycielami. To nie o to w tym wszystkim chodzi.
Nasz przedmiot może nie jest taki ważny, ale daje radość wielu dzieciom. Dzięki plastyce mogą się one zrelaksować, odprężyć i choć na chwilę zapomnieć o tym, co dzieje się za murami ich mieszkań i domów.
Tak na prawdę bez Was nie byłoby tego miejsca. To Wy jesteście naszym paliwem, dzięki któremu czujemy ciągły niedosyt i pragniemy coraz więcej :) To Wy nas motywujecie do pogłębiania wiedzy i tworzenia coraz to nowszych i bardziej wyszukanych treści. I choć na tworzenie tego miejsca poświęcamy długie godziny swojego czasu, nie żałujemy. Cieszymy się, że jesteście z nami, że korzystacie z naszych lekcji i dzielicie się swoimi przemyśleniami.

Naszego bloga odwiedziło już ponad 100 tysięcy osób.



W związku z tym przygotowałyśmy dla Was zabawę


ZASADY SĄ PROSTE! 

Zostań obserwatorem naszego bloga 

Napisz w komentarzu dlaczego lubisz odwiedzać naszego bloga?

UWAGA!
Prosimy, byście nie pisali komentarzy z kont ANONIMOWYCH, gdyż nie będziemy mogły do Was dotrzeć jeśli wygracie nasze losowanie.

Zabawa trwa do 31 maja 2020 roku, a losowanie nagrody odbędzie się 1 czerwca.
Ot taki prezencik na Dzień Dziecka ktoś dostanie :)

Do wygrania jest zestaw, który zawiera notes z długopisem, ołówek oraz zeszyt do tworzenia notatek wizualnych.


To jeszcze nie wszystko!
W przypadku, kiedy do naszej zabawy przyłączy się więcej niż 50 osób, przygotujemy kolejną nagrodę, która zostanie wylosowana spośród pozostałych uczestników zabawy.

PRZYPOMINAMY!
Żeby wziąć udział w losowaniu należy:

ZOSTAĆ OBSERWATOREM BLOGA
ZOSTAWIĆ KOMENTARZ POD TYM POSTEM


Zapraszamy do zabawy :)


23 komentarze:

  1. Bogumiła Nowak20 maja 2020 15:07

    Uwielbiam Waszego bloga, ponieważ dodaje mi skrzydeł w pracy. Czerpię całymi garściami i wykorzystuję w pracy z młodzieżą. Dziękuję za ciekawe pomysły i inspirację!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam waszego bloga za ogromne źródło wiedzy i inspiracji a Was za zapał do tworzenia, za miłość do plastyki, za kreatywność i bezinteresowność

    OdpowiedzUsuń
  3. Uczę plastyki już bardzo długo ale ciągle szukam nowych inspiracji do pracy.Wasz blog to strzał w dziesiątkę zwłaszcza teraz w czasie pandemii.Wiele razy ratowałyście mnie ,gdy miałam pustkę w głowie.Materiały bardzo rzetelnie przygotowane i w sposób bardzo przejrzysty.Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie, założenie tego bloga to strzał w dziesiątkę. Jest wiele osób kreatywnych, pomysłowych i chętnych do dzielenia się swoimi pomysłami z innymi. A korzystają wszyscy-dorośli poszukujący pomysłu na zabawę ze swoimi dziećmi jak również same dzieci. Ale duże grono to nauczyciele plastyki ,jak ja , poszukujących coraz to nowych pomysłów do prac ze swoimi wychowankami. Takie dzielenie się pasjamijest po prostu piękne. Chociaż zaglądam tu od niedawna to blog bardzo ,,przypadł mi do gustu". Kto kocha prace plastyczne znajdzie tu wytchnienie i sposób na aktywne, kreatywne spędzenie wolnego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wasz blog to kopalnia wiedzy, moc pomyslów i ogromne wsparcie dla mnie jako początkującego nauczyciela plastyki :) robicie wspaniałe rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Natrafilam na Waszego bloga przez przypadek, ale był to strzał w 10!!! Wasze pomysły są genialne i czesto inspiruje się nimi na lekcjach plastyki. Dzięki Wam wiem wiecej i staram się, aby zainteresować uczniów sztuką i kulturą. Dziękuję za wszystko, co robicie. Jesteście wspaniałe i kreatywne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Na Wasz blog trafiłam przez przypadek, ale muszę przyznać, że był to strzał w 10!!! Często czerpię z Waszych pomysłów. Dzięki Wam moje lekcje plastyki są ciekawe i niepowtarzalne. Staram się rozwijać w uczniach wrażliwość, estetykę oraz ich talent. Potraficie wytłumaczyć temat bardzo prosto, a zarazem z pomysłem. Dziękuję za Waszą kreatywność i pomoc. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochane kobitki ciszę się że znalazłam kogoś kto jest tak pozytywnie zakręcony na plastykę i zajęcia manualne jak ja. Wasz blog często inspiruje mnie do podejmowania różnych wyzwań artystycznych z dzieciakami. Czasem przygotowują zajęcia wchodzę na waszego bloga widzę coś i myślę … właśnie tego mi brakowało. Idealnie uzupełniacie przedstawianie artystycznego świata :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jako nauczyciel oraz rodzic, cały czas poszukuję nowych pomysłów, inspiracji, rad. Znajduję je w większości tutaj, dzięki temu oszczędzam czas, a pomysły na dalszą pracę wciąż się tworzą.

    OdpowiedzUsuń
  10. Justyna Tomczyk20 maja 2020 19:55

    Jesteście wielkie !!! Wasz blog to skarbnica pomysłów i przejrzystych treści. Adres wrzucony na stałe do zakładki. Dzięki za to co robicie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam bloga. Często link do niego podaję moim uczniom. Bardzo mi pomagacie w pracy inspirując do działania! Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochani! Wasza praca jest tak niewymownie pomocna w moich zmaganiach na lekcjach plastyki, że żadne słowa tego nie opiszą!!! Korzystam z Waszych pięknych, ciekawych, przejrzystych lekcji. Dziękuję i życzę dalszego zapału do takich dokonań. Liczba wyświetleń mówi sama za siebie!
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wasz blog jest świetny. Trafiłam na niego przypadkowo, ale obym zawsze miała szczęście do takich przypadków. To kopalnia genialnych pomysłów, niekończąca się inspiracja i skarbnica wiedzy. Często korzystam z Waszych niezwykle ciekawie, ale i przejrzyście opracowanych materiałów. Dziękuję, jesteście wielkie!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Moi uczniowi nabrali wiatru w żagle, gdy w ten trudny czas kwarantanny zaproponowałam im lekcje z Planety Plastyki. Bardzo, bardzo dziękuję. Pozdrawiam nauczycieli, którzy stworzyli to miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na Wasz blog trafilam przypadkowo i jestem przeszczęśliwa, że akurat mnie się to przytrafiło.Zrządzenie losu!!!! Przygotowanie zajęć dzieciom stało się przyjemnością. Wasz blog jest rzeczowy, najważniejsze informacje podane w bardzo przystępny sposób, w postaci "pigułki". Niekończąca się kopalnia wiedzy o sztuce. Jestem Waszym częstym gościem i myślę, że tak pozostanie. Dajecie mi poczucie bezpieczeństwa, pewności i radości.Kocham Was za to.Cieszę się, że jesteście!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za ciekawe pomysły i interpretacje interesujących tekstów i dzieł. Życzę Wam dalszych inspiracji i motywacji do tworzenia nowych stron. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje kochane nic nie dzieje się bez przyczyny... Trafiłam i poznałam Was w momencie krytycznym mojego zdalnego nauczania, kiedy już miałam dość wylądowałam Na Waszej Planecie❤️ i dzieje się cały czas... Dzieciaki zachwycone ja rozwijam skrzydła poznałam wiele fajnych ludzi na Facebookowej Planecie za co dziękuję. Mówicie językiem który trafia i zostaje a to jest najważniejsze. Pozdrawiam i życzę wielu sukcesów zWodiwych i prywatnych... Bo nie samą pracą człowiek żyje.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za ciekawe inspiracje i pomoc.Dzięki Wam,wiem więcej i staram się to wykorzystać w pracy z moimi uczniami. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe bogactwo tematów, zdjęć, filmików, można znaleźć mnóstwo inspiracji, pomysłów i fachowej wiedzy. Gratuluję kreatywnego zapału do tworzenia tego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  20. :) Czasami do Was zaglądam :) ...i coś odgapiam :)
    Dziękuję i pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne pomysły. Wspaniała pomoc dla nauczycieli i uczniów. Każdy nowy post Planety Plastyki to strzał w 10!!! Jestem nauczycielem, mam podobne wyczucie stylu i z niecierpliwością analizuję każdą Waszą nową propozycję. Pozdrawiam gorąco, dziękuję za inspiracje ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe rozwiązania, inspiracje. Dziękuję w imieniu swoim i dzieciaków, które mogą pośrednio korzystać z Waszego dobrodziejstwa. Dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubie zaglądać, daje mi inspirację oraz pomaga mi w pracy , moi uczniowie również korzystają z Waszych propozycji i wykonują prace z waszego bloga. Gratuluję, pomysłu.
    Pozdrawiam i dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Planeta Plastyki , Blogger